تشریح اصول شرکت طراحی سایت - طراحی سایت با وردپرس

Wiki Article

در ابتدا برای طراحی یک سایت نیاز به سرور میزبان با فضای بالا نخواهید داشت و همان سرورهای معمولی با فضای محدود نیز کار شما را پیش خواهد برد.

«مزیت ویترین مسئولیت‌پذیر بودنشونه. یعنی اینکه به مشتری اهمیت می‌دن. از ویترین یاد گرفتم که باید حواست به مشتریت باشه تا بفهمه واسش مهمی.»

برای ساخت لندینگ پیج از این قسمت باید شروع کنید. همچنین برای حذف یا آرشیو و یا دوبل کردن برگه‌ها از همه برگه‌ها باید اقدام کرد

این شرکت به تازگی در جهت آموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ قدم برداشته و با اطلاع رسانی قصد جا افتادن در این صنعت را دارد.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

چرا هزینه‌های ویترین به صورت اشتراک ماهانه دریافت می‌شه؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با این شرکت ها، از قیمت خدمات آنها مطلع شوید.

مجموعه نوین دارای نمونه کار های موفق طراحی سایتی همچون سایت ملی پیامک، بخشی از طراحی سایت چاپ آقا و ژیکال است.

قدم بعدی افزودن محصولات و محتوا به سایت است. محصولاتی که می‌فروشید، قلب فروشگاه اینترنتی ادامه مطلب شماست. توضیحات و تصاویر هر محصول را با جزئیات وارد کنید.

سایت مانند یک درخت کوچک است. باید دائماً از آن مراقبت کرد تا به درختی بزرگ تبدیل شود. باید لینک منبع از هر گونه تهدید خارجی محافظت شود.

اکنون که وبسایت خود را راه اندازی کردید، این سایت نوبت به نوشتن محتوا و تولید مطالب جهت جذب ترافیک یا همان کاربر می‌رسد.

نماد اعتماد الکترونیک به منظور بررسی هویت یک وب سایت انجام می شود تا مشتریان بتوانند با خیال راحت از وب سایت شما خرید خود را انجام دهند و به همین جهت برای دریافت درگاه بانکی شما نیاز دارید در مرحله اول نماد اعتماد خود را دریافت نمایید.

طراحی سایت وردپرسی نیز بنا به نیاز شما با خلاقیت بسیار بالا، طراحی زیبا و کارآمد یکی از خدماتی است که توسط این مجموعه ارائه میشود. از جمله نمونه کار های وردپرسی این شرکت میتوان به طراحی سایت قفل هوشمند تنسر، مدحت وود، آهنیتو و … اشاره داشت.

درآمد آنلاین کسب‌وکارهایی که سایت خود را با ویترین این سایت ساخته‌اند

Report this wiki page